نسخه آزمایشی
چهارشنبه, 05 ارديبهشت 1403 - Wed, 24 Apr 2024

قرار گرفتن صوت و متن پرونده ایام فاطمیه اول و دوم سال 93 در تهران و شهر مقدس قم

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی حضرت آیت الله سید محمد مهدی میرباقری، مجموعه سخنرانی ایشان در ایام فاطمیه اول و دوم در سال 93 (که چند جلسه ای از آن در ابتدای سال 94 هم بوده است) در دو شهر تهران و شهر مقدس قم تکمیل و در اختیار علاقه مندان قرار می گیرد.

این سلسله جلسات در 4 سری سخنرانی ایراد شده است که پایگاه ایشان این مجموعه 15 جلسه ای را در قالب یک پرونده در اختیار قرار می دهد. این مجموعه تشکیل شامل فاطمیه اول سال 93 است که در دفتر آیت الله وحید خراسانی و در دانشگاه امام صادق (علیه السلام) تهران برگزار شده است و نیز شامل فاطمیه دوم سال 93 است که در باز در دفتر این مرجع عالی قدر و در هیاتی در قم (منزل جناب محمدزاده) برگزار شده است.

ایشان در این شب ها از مباحث مهم ولایی و نعمت ولایت در عالم و نیز ارتباط به عقل و جهل بحث کرده اند و نیز به بحث امنیت و مبانی آن در اندیشه توحیدی-ولایی گفتگو کرده اند. از جمله مباحثی که در گفتارهای ایشان موجود است مسئله ذکر و تسبیحات حضرت زهرا سلام الله علیها می باشد که خواندنی است. قابل ذکر است تعدادی از این جلسات از محتوایی برخوردار است که شبیه آنها در همین پایگاه منتشر شده است لذا به ارائه چکیده ای از جلسه بسنده کرده ایم. برای مشاهده صوت و متن جلسات از لینک بالا استفاده کنید.