نسخه آزمایشی
پنج شنبه, 09 فروردين 1403 - Thu, 28 Mar 2024

انعکاس برنامه سمت خدا در پایگاه اطلاع رسانی حجت الاسلام و المسلمین میرباقری

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی حجت الاسلام و المسلمین سید محمد مهدی میرباقری، حضور ایشان در برنامه سمت خدا در این پایگاه انعکاس داده خواهد شد و بیانات ایشان در این پایگاه بطور کامل و دقیق منتشر می شود.

برنامه سمت خدا از جمله برنامه های مناسب، پرمحتوا و پربیننده صدا و سیما می باشد که در حوزه بررسی، تحلیل و آموزش معارف اسلامی کارنامه قابل قبولی دارد. این برنامه با هماهنگی های لازم از ابتدای تیرماه سال 92 از حجت الاسلام میرباقری دعوت کرد تا ایشان در روزهای شنبه در برنامه حضور پیدا کرده و به ایراد معارف اسلامی مورد نظر ایشان بپردازند. که در این ایام در حدود 23 جلسه، برنامه با حضور ایشان برگزار شده است.

با توجه به اینکه پایگاه اطلاع رسانی ایشان مطالب بر خود لازم می داند که بحث های پربازدید ایشان را منعکس کند، با اینکه حدود یک ماه است که پایگاه ایشان رونمایی شده است لکن در قسمت «پرونده های ویژه» این پایگاه، پرونده ای با این عنوان گشوده شد که فعلاً 17 جلسه ابتدایی این برنامه را بررسی و آماده کرده است.

لازم به ذکر است که پایگاه اطلاع رسانی سمت خدا هم گزارشی از این جلسات منتشر می کند لکن به چند دلیل این پایگاه نیز به انعکاس برنامه روی آورده است. اول اینکه در این پایگاه هم مطالب قابل دسترسی باشد و البته مهمتر اینکه مطالب سایت سمت خدا خلاصه می باشد و در جاهایی هم مطلب با اجمال و ابهام همراه شده است. لذا بنابر این شد که مطالب جلسات مورد بررسی قرار گیرد و با روانی و مستندسازی لازم منتشر شود. به امید خدا بقیه جلسات هم به سرعت بروی پایگاه قرار خواهد گرفت.