نسخه آزمایشی
چهارشنبه, 05 ارديبهشت 1403 - Wed, 24 Apr 2024

قرار گرفتن صوت و متن پرونده ماه مبارک رمضان در مسجد ارک و حسینیه حق شناس و حرم رضوی / توحید و شئون آن از شکر و حکمت و عصمت و صراط مستقیم

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی حضرت آیت الله سید محمد مهدی میرباقری، مجموعه سخنرانی ایشان در ایام ماه مبارک رمضان سال 94 (1436 قمری) که در مشهد مقدس ظهرها و مسجد ارک و حسینیه آیت الله حق شناس در تهران برگزار شده است، بروی این پایگاه قرار گرفته و در اختیار علاقه مندان قرار می گیرد که این سلسله جلسات در سه سری بوده که در کل 16 جلسه می باشد.

این جلسات متشکل از 6 جلسه مباحث حرم رضوی است که در آن استاد قدری به مباحث توحید در عبادت و دستگاه توحیدی و شرک پرداختند و به مسئله ابتلائات و فقرهای انسان در این مسیر پرداخته اند. در جلسات دیگری نیز بحث از حقیقت حکمت و عصمت در ارتباط با اولیاء الهی بحث کرده اند. سری دوم مباحث این پرونده 5 جلسه در مسجد ارک تهران بوده است که از ماه مبارک رمضان و رزق های آن و مسئله صراط مستقیم بحث شده است. در این جلسات سیر انسان در عوالم بعدی و قرب و لقاء الله نیز مورد بررسی قرار گرفته است. اما سری سوم این جلسات مباحث استاد در حسینیه مرحوم آیت الله حق شناس بوده است که مباحثی در ارتباط با قرآن و ماه رمضان و نیز جریان توحید در سیر شجره طیبه مورد بررسی قرار گرفته است.

قابل ذکر است تعدادی از این جلسات از محتوایی برخوردار است که شبیه آنها در همین پایگاه منتشر شده است لذا به ارائه چکیده ای از جلسه بسنده کرده ایم. برای مشاهده صوت و متن جلسات از لینک بالا استفاده کنید.