نسخه آزمایشی
سه شنبه, 04 ارديبهشت 1403 - Tue, 23 Apr 2024

قرار گرفتن و نهایی شدن سه پرونده مهم از «محرم و صفر» در پایگاه

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی حجت الاسلام و المسلمین سید محمد مهدی میرباقری، با توجه به درخواست دوستان و علاقه مندان ایشان، در ایام سال پرونده ها و مباحث دوره ای ایشان بروی سایت قرار خواهد گرفت که شروع این کار با مباحث محرم و صفر ایشان بوده است.

با توجه به اینکه حجت الاسلام و المسلمین میرباقری در طول سال چندین برنامه دوره ای دارند بروی این پایگاه منوی «پرونده های ویژه» پیش بینی شده است که این مباحث را منعکس کند. البته قابل ذکر است که این سلسله جلسات گاه بعلت تعدد آن در بعضی ایام سال، این پایگاه با یک برنامه ریزی آنها را به مرور در طول سال منتشر خواهد کرد.

در ابتدای کار پایگاه اولین پرونده هایی که کار شد پرونده «برنامه سمت خدا» بود که این پرونده در حال تکمیل است و ان شاء الله بروز هم خواهد شد ولی بخاطر ماهیت آن که این برنامه در حال حاضر هم ادامه دارد به مرور بروی پایگاه قرار می گیرد. اما پرونده های بعدی دو پرونده ای بود که در رابطه با ماه محرم الحرام 92 بود که دو سری از سخنرانیهای ایشان بروی سایت قرار گرفت و برای علاقه مندان قابل دسترسی خواهد بود. این دو پرونده با نامهای «محرم هیأت ثارالله» و «محرم حرم مطهر» می باشد که مباحث مهم ایشان در ایام محرم بود. اما برای ماه صفر یک پرونده باز شد که سخنرانی ایشان در دهه آخر صفر در هیأت ثارالله قم بود که این پرونده نیز بطور کامل در اختیار علاقه مندان قرار گرفت. برای دریافت و مشاهده این سه پرونده از لینکهای زیر استفاده کنید.

پرونده کامل ماه محرم - هیأت ثارالله قم »» مشاهده پرونده مذکور

پرونده کامل ماه محرم - حرم مطهر حضرت معصومه سلام الله علیها »» مشاهده پرونده مذکور

پرونده کامل ماه صفر - هیأت ثارالله قم »» مشاهده پرونده مذکور